Co drugi poniedziałek porcja ofert pracy z Piły oraz z regionu nad Gwdą i Notecią. Zaczynamy.
- Data publikacji: 31 stycznia 2022 r. Jeżeli trafiłeś tu później niż 13 lutego 2022, weź pod uwagę, że oferty mogą być już nieaktualne.
- Kolejne wydanie Giełdy Pracy w Magazynie67: 14 lutego 2022 r.
- Wszystkie wydania Giełdy Pracy w Magazynie67 (w tym najnowsze) znajdziesz tutaj »
Witajcie w pierwszej edycji Giełdy Pracy w Magazynie67. Ten pomysł krążył w powietrzu co najmniej od dwóch lat, aż w końcu znaleźli się właściwi partnerzy – konkretnie Izba Gospodarcza Północnej Wielkopolski, która w tym przedsięwzięciu pełni rolę katalizatora. Giełdę przygotowywaliśmy trochę w tajemnicy. Kolejna edycja jest już otwarta dla wszystkich – każdy może zamieścić w niej ogłoszenie rekrutacyjne.
Jak znaleźć się w Giełdzie Pracy w Magazynie67? Sprawdź tutaj »
I oto jest pierwsza edycja Giełdy Pracy w Magazynie67. Skromna, za to z zacnymi partnerami. Mamy ogłoszenia rekrutacyjne na stanowiska produkcyjne, w IT, inżynierskie, w księgowości i w sprzedaży. Zobaczcie jakie i – tu ogromna prośba – podajcie dalej. W niektórych ogłoszeniach znajdziecie widełki płacowe – takie ogłoszenia mają preferencje w zamieszczaniu. Chcemy promować tę zasadę jako dobrą praktykę na lokalnym rynku pracy.
A kolejna edycja Giełdy Pracy w Magazynie67 w dniu szczególnym: w poniedziałek, 14 lutego. :)
Zobaczcie kogo poszukują przedsiębiorcy z regionu
Signify jest światowym liderem branży oświetleniowej dla profesjonalistów i konsumentów, także w dziedzinie oświetleniowego Internetu Rzeczy. Nasze produkty marki Philips, zintegrowane systemy oświetleniowe Interact, a także usługi bazujące na zebranych danych, dostarczają wartości biznesowej i odmieniają życie w domach, budynkach i miejscach publicznych.
W 2020 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 6,5 miliarda euro. Zatrudniamy około 39 000 pracowników w 70 krajach. Uwalniamy niezwykły potencjał światła dla jaśniejszego życia i lepszego świata. W 2020 roku osiągnęliśmy neutralność węglową i od naszej pierwszej oferty publicznej na giełdzie znajdowaliśmy się przez cztery lada z rzędu w Dow Jones Sustainability Index, gdzie w 2017, 2018 i 2019 roku uzyskaliśmy tytuł Industry Leader.
W tej chwili poszukujemy pracowników na następujące stanowisko:
Electronic Engineer/Product Engineer
(Inżynier Elektronik/Inżynier Produktu)
zobacz szczegóły i aplikuj tutaj »
Poszukujemy Inżyniera Elektronika (Inżyniera Produktu), który dołączy do naszego zespołu Sustaining Team w Signify Electronics w Pile.
Czym będziesz się zajmować:
Jako Inżynier Produktu będziesz brał udział w projektach związanych z utrzymaniem produktów, w których konieczne jest przeprojektowanie płytek PCB. Będziesz również przygotowywał nowe, przeprojektowane płytki PCB jako członek zespołów zajmujących się projektami next-gen (następnej generacji). Ponadto będziesz brał udział w projektach związanych z utrzymaniem komponentów, takich jak obniżanie kosztów lub szybkie wydawanie alternatywnych komponentów. Będziesz definiował plan testów do wykonania, przeprowadzał testy zgodnie z planem testów i raportował wyniki wraz z wnioskami. Będziesz również koordynować fazę wdrożenia do systemu zarządzania cyklem życia produktu.
Jeżeli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe inżynierskie (elektroniczne)
- Praktyczne umiejętności w zakresie budowy i testowania urządzeń elektronicznych
- Doświadczenie w projektowaniu płytek drukowanych PCB
- Praktyczną umiejętność posługiwania się urządzeniami testującymi
- Wiedzę na temat komponentów elektronicznych
- Wiedzę w zakresie stosowania/czytania specyfikacji technicznej komponentów
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i piśmie)
Nie czekaj! Dołącz do nas!
Co otrzymasz w zamian:
Stabilne zatrudnienie oraz pracę w zespole składającym się z otwartych i doświadczonych kolegów. Mamy świetną atmosferę pracy, gdzie możesz poszerzyć swoje doświadczenie, nauczyć się nowych rzeczy o elektronice, inżynierii produkcji itp. Posiadamy dobrze wyposażone laboratorium i stanowiska pracy, gdzie możesz realizować projekty z wykorzystaniem nowych technologii. Masz szansę uczyć się każdego dnia, zdobywać nowe umiejętności i perspektywy poprzez dostosowane do Twoich potrzeb programy online oraz doświadczenia w pracy.
Signify jest światowym liderem branży oświetleniowej dla profesjonalistów i konsumentów, także w dziedzinie oświetleniowego Internetu Rzeczy. Nasze produkty marki Philips, zintegrowane systemy oświetleniowe Interact, a także usługi bazujące na zebranych danych, dostarczają wartości biznesowej i odmieniają życie w domach, budynkach i miejscach publicznych.
W 2020 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 6,5 miliarda euro. Zatrudniamy około 39 000 pracowników w 70 krajach. Uwalniamy niezwykły potencjał światła dla jaśniejszego życia i lepszego świata. W 2020 roku osiągnęliśmy neutralność węglową i od naszej pierwszej oferty publicznej na giełdzie znajdowaliśmy się przez cztery lada z rzędu w Dow Jones Sustainability Index, gdzie w 2017, 2018 i 2019 roku uzyskaliśmy tytuł Industry Leader.
W tej chwili poszukujemy pracowników na następujące stanowisko:
Component Planner
(Planista Komponentów)
zobacz szczegóły i aplikuj tutaj »
Poszukujemy osoby na stanowisko Planisty Komponentów, która dołączy do naszego zespołu Supply Chain w fabryce Signify Electronics w Pile.
Czym będziesz się zajmować:
Jako Planista Komponentów będziesz się zajmować operacyjnym zakupem komponentów w celu zapewnienia ich dostępności przy zachowaniu odpowiedniego poziomu zapasów, utrzymywaniem danych logistycznych w systemach dla przydzielonej grupy komponentów, operacyjnym zarządzaniem zapasami ze szczególnym uwzględnieniem materiałów wolnorotujących i przestarzałych, realizacją procesów prognozowania operacyjnego oraz wdrażaniem propozycji zmian operacyjnych, współpracą z dostawcami (w tym utrzymanie niezawodności dostaw) oraz stałą współpracą z Działem Produkcji, Zakupów i Rozwoju
Jeżeli posiadasz:
- Tytuł licencjata lub magistra w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw lub równoważne połączenie wykształcenia i doświadczenia
- Doświadczenie w zakresie procesów łańcucha dostaw (planowanie zamówień, prognozowanie) oraz wiedzę dotycząca interakcji pomiędzy interesariuszami łańcucha dostaw
- Znajomość Excela i SAP R/3 lub innego systemu MRP
- Krytyczne myślenie i dobre zdolności organizatorskie
- Zdolność do poprawy i utrzymania produktywnych relacji z rówieśnikami i zespołami funkcjonalnymi
- Znasz bardzo dobrze język angielski i polski.
Nie czekaj! Dołącz do nas!
Co otrzymasz w zamian:
Konkurencyjne wynagrodzenie, benefity takie jak premię za wyniki, kartę sportową, pracę w firmie będącej liderem na światowym rynku, z różnorodnymi zespołami, środowisko przyjazne rodzinie z zaangażowaniem w integrację życia zawodowego i prywatnego, elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy z biura oraz z domu, szerokie możliwości nauki, rozwoju i awansu zawodowego.
Signify jest światowym liderem branży oświetleniowej dla profesjonalistów i konsumentów, także w dziedzinie oświetleniowego Internetu Rzeczy. Nasze produkty marki Philips, zintegrowane systemy oświetleniowe Interact, a także usługi bazujące na zebranych danych, dostarczają wartości biznesowej i odmieniają życie w domach, budynkach i miejscach publicznych.
W 2020 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 6,5 miliarda euro. Zatrudniamy około 39 000 pracowników w 70 krajach. Uwalniamy niezwykły potencjał światła dla jaśniejszego życia i lepszego świata. W 2020 roku osiągnęliśmy neutralność węglową i od naszej pierwszej oferty publicznej na giełdzie znajdowaliśmy się przez cztery lada z rzędu w Dow Jones Sustainability Index, gdzie w 2017, 2018 i 2019 roku uzyskaliśmy tytuł Industry Leader.
W tej chwili poszukujemy pracowników na następujące stanowisko:
Developer Java/Javascript
zobacz szczegóły i aplikuj tutaj »
Poszukujemy Developera Java/Javascript, który dołączy do naszego zespołu IT Manufacturing w Polsce.
Czym będziesz się zajmować:
Jako Java/Javascript Developer będziesz uczestniczyć w ciekawych projektach z obszaru Manufacturing Execution Systems, w programowaniu w języku Java i JavaScript, testowaniu tworzonego oprogramowania, przygotowywaniu propozycji rozwiązań oraz specyfikacji funkcjonalnych i technicznych.
Jeżeli posiadasz:
- Kilkuletnie, praktyczne doświadczenie w programowaniu w języku Java
- Znajomość Spring Framework (Spring Boot, Spring MVC, Spring Security, Spring Data)
- Znajomość technologii JPA, Hibernate.
- Znajomość technologii webowych: HTML5, CSS3, JavaScript, Ajax, jQuery.
- Doświadczenie w tworzeniu i korzystaniu z REST API.
- Znajomość wzorców projektowych i umiejętność ich optymalnego doboru.
- Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Nie czekaj! Dołącz do nas!
Co dostaniesz w zamian:
Konkurencyjne wynagrodzenie, benefity takie jak premię za wyniki, kartę sportową, pracę w firmie będącej liderem na światowym rynku, z różnorodnymi zespołami, środowisko przyjazne rodzinie z zaangażowaniem w integrację życia zawodowego i prywatnego, elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy z biura oraz z domu, szerokie możliwości nauki, rozwoju i awansu zawodowego.
Signify jest światowym liderem branży oświetleniowej dla profesjonalistów i konsumentów, także w dziedzinie oświetleniowego Internetu Rzeczy. Nasze produkty marki Philips, zintegrowane systemy oświetleniowe Interact, a także usługi bazujące na zebranych danych, dostarczają wartości biznesowej i odmieniają życie w domach, budynkach i miejscach publicznych.
W 2020 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 6,5 miliarda euro. Zatrudniamy około 39 000 pracowników w 70 krajach. Uwalniamy niezwykły potencjał światła dla jaśniejszego życia i lepszego świata. W 2020 roku osiągnęliśmy neutralność węglową i od naszej pierwszej oferty publicznej na giełdzie znajdowaliśmy się przez cztery lada z rzędu w Dow Jones Sustainability Index, gdzie w 2017, 2018 i 2019 roku uzyskaliśmy tytuł Industry Leader.
W tej chwili poszukujemy pracowników na następujące stanowisko:
Admin&Payroll Specialist with German
(Specjalista ds. kadr i płac (język niemiecki))
zobacz szczegóły i aplikuj tutaj »
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalistę ds. Kadr i Płac (ze znajomością języka niemieckiego) do naszego Centrum Usług HR w Pile.
Czym będziesz się zajmować:
Jako specjalista ds. administracji i płac będziesz odpowiedzialny za kontakty z kierownictwem, kierownikami działu kadr i pracownikami, dostarczając informacji i rozwiązań w różnych sytuacjach związanych ze stosunkiem pracy. Będziesz pracować w sercu dynamicznego, międzynarodowego zespołu i komunikować się z wieloma krajami w Europie. Dodatkowo będziesz rozwijać, ulepszać i usprawniać wewnętrzne procesy tam, gdzie to możliwe, będziesz miał możliwość pracy na światowej klasy oprogramowaniu, takiego jak Workday, SAP i ServiceNow.
Jeżeli posiadasz:
- Tytuł licencjata lub równoważny.
- Biegłą znajomość języka angielskiego i niemieckiego.
- Znasz narzędzia IT, takie jak Excel na wysokim poziomie lub inne zautomatyzowane programy.
- Bystry umysł, interesujesz się rozwiązywaniem problemów i dążysz do optymalizacji procesów. Potrafisz wpływać, motywować i współpracować z innymi w pozytywnym nastawieniu.
Nie czekaj! Dołącz do nas!
Co dostaniesz w zamian:
Pracę w międzynarodowym zespole i zorganizowanej organizacji, elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w domu, przyjazną atmosferę i komfortowe miejsce pracy, szkolenia z ekspertami & profesjonalne wprowadzenie na nowe stanowisko.
Sanita Footwear Sp. z o.o. to skandynawski producent chodaków, obuwia letniego i jesienno-zimowego, sprzedawanych w wielu krajach świata. Obuwie produkowane jest w fabryce w Pile.
Obecnie rekrutujemy na stanowisko
SZWACZ/SZWACZKA
Nasze wymagania:
- doświadczenie jest mile widziane ale niewymagane gdyż szkolimy w zakresie szycia
- dokładność, sumienność, obowiązkowość
- przestrzeganie zasad BHP
- dbałość o porządek na stanowisku pracy
- wykształcenie średnie lub zawodowe – krawiectwo będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- przeszkolenie w zakresie szycia naszych artykułów
- umowę o pracę
- jednozmianową pracę od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00, możliwość nadgodzin
- paczki bożonarodzeniowe
- świadczenia pieniężne wakacyjne i świąteczne
- premia za staż
- transport do pracy na trasie Strzelce Krajeńskie – Piła
- pikniki i wycieczki integracyjne
CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@sanita.dk.
Tel. 67 352 95 00
Sanita Footwear sp. z o.o.
ul. Kamienna 2
64-920 Piła
Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe WENTMAR to firma specjalizująca się w montażu systemów klimatyzacji i wentylacji, pomp ciepła oraz rekuperacji. Obsługujemy klientów indywidualnych oraz firmy; realizujemy projekty na dużych inwestycjach jak i w budynkach użyteczności publicznej.
Poszukujemy osób chętnych do nauki, rozwoju oraz już doświadczonych instalatorów.
Obecnie rekrutujemy na stanowiska:
INSTALATOR SYSTEMÓW WENTYLACYJNYCH / KLIMATYZACYJNYCH
POMOCNIK INSTALATORA
ELEKTRYK/AUTOMATYK
Wynagrodzenie (zależne od stanowiska i doświadczenia): 3.000 – 6.000 zł netto
Lokalizacja : Piła
Oferujemy:
- pełne wsparcie techniczne oraz szkolenia specjalistyczne zakończone certyfikatem i szkoleniami
- samochód do celów służbowych
- pracę na jedną zmianę
- ubezpieczenie zdrowotne
- stabilną pracę na pełny etat
- możliwe wyjazdy w delegacje
Nasze wymagania:
- wiedza techniczna
- umiejętność posługiwania się elektronarzędziami
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów związanych z montażem
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Chętnych prosimy o składanie CV na adres: biuro@wentmar.pl, bądź bezpośrednio w siedzibie firmy przy ul. Kossaka 123 w Pile.
Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. z siedzibą w Wyrzysku. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasz zespół liczy 21 osób. Obecnie szukamy koleżanki/kolegi, ponieważ brakuje nam rąk do pracy.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
KSIĘGOWA/KSIĘGOWY
Miejsce pracy: Wyrzysk/Piła
Jest to praca w dziale księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt, ewidencja VAT), bez kadr i płac – te u nas są prowadzone w wyodrębnionej komórce biura.
Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie obsługi księgowej w zakresie KPiR, ryczałtu, ewidencji VAT
- sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, JPK)
- weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym
- kontakt z klientem
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS/US/GUS/bank)
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w księgowości (min. 3 lata na podobnym stanowisku)
- bycie na bieżąco ze zmianami w przepisach podatkowych
- dobra obsługa komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Comarch Optima
- sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność, zaangażowanie i dokładność
- komunikatywność oraz budowanie dobrych relacji
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- uczestnictwo w szkoleniach
- pracę w dobrze zorganizowanym zespole
- wsparcie merytoryczne
- przyjazny i bezstresowy onboarding – wprowadzimy Cię do pracy w miłej, koleżeńskiej atmosferze
- przyjazne środowisko pracy, w którym każdy jest doceniany i może się zwrócić o wsparcie, gdzie mówimy sobie na Ty i pijemy razem kawę bez względu na stanowisko 😊
- benefity
Jeżeli szukasz pracy, bo aktualnie jej nie masz lub dotychczasowa nie spełnia Twoich oczekiwań pod względem np. atmosfery czy wynagrodzenia, jesteś osobą otwartą na zmiany, pozytywnie nastawioną, zmotywowaną i chcesz się rozwijać, zapraszamy do nas. Zapewnimy Ci wsparcie oraz pomoc, które są potrzebne każdemu na początku. Zatrudnimy Cię na umowę o pracę, wynagrodzenie u nas jest zawsze na czas. Jakie możemy Ci zaproponować? Adekwatne do umiejętności.
Chcesz wiedzieć więcej? Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://tiny.pl/99r1v.
CV prosimy składać na adres: rekrutacja@e-lbr.pl, z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko księgowy/księgowy”
APLIKUJ – nie czekaj! Może to właśnie Ty powinieneś/powinnaś znaleźć się w naszym zespole.
P.S. Jeśli jesteś z Piły lub jej okolic i przeraża Cię odległość, nie przejmuj się. Pracują już z nami osoby z Twoich stron.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Termin składania ofert: 14 lutego 2022 r.
Jesteś człowiekiem, dla którego nie istnieje szklany sufit i nie lubisz ograniczeń finansowych? Masz szeroką sieć kontaktów ? Zastanawiasz się, w którą stronę pójść, żeby obsłużyć ich bardziej kompleksowo? Czym martwią się dziś klienci, czego się najbardziej obawiają? Jaki rynek najszybciej się rozwija? Gdzie najlepiej budować drugą nogę swojego biznesu zapewniającą stabilny byt dla siebie?
Nazywam się Mirela Krzak i jestem Managerem Obszaru Sprzedaży w Pile. Obecnie poszukuję kandydatów na stanowisko
Doradców Ubezpieczeniowych / Klientów
do mojego zespołu sprzedażowego. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie klientów, dokonywanie analizy potrzeb oraz dobieraniu odpowiednich rozwiązań w ramach doradztwa ubezpieczeniowego.
Zapraszam do współpracy osoby, które:
- chcą otrzymywać godziwe wynagrodzenie za swoją pracę
- są przedsiębiorcze
- zastanawiają się lub są gotowe na otwarcie własnej działalności
- potrafią dobrze planować swój czas oraz aktywności
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, mogę zaoferować ci:
- atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnym
- premię wynikową i emerytalną
- benefity: pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe czy pakiet medyczny
- podróże w ramach konkursów firmowych
- jasną ścieżkę kariery: możliwości rozwoju w kierunku sprzedażowym, managerskim lub trenerskim,
Wiesz, że praca na własny rachunek to sporo wyrzeczeń, ale równie wiele korzyści. Nie obiecuję, że będzie łatwo, ale dołączając do mojego zespołu będziesz mieć pewność, że otrzymasz najlepszą opiekę oraz narzędzia wspierające twój sukces zawodowy. Początki bywają trudne, ale zapewnię taki start, aby chciało się chcieć i po prostu ten biznes Ci się opłacał.
Wynagrodzenie: od 3.000 zł
Kontakt: krzak.mirela@aviva.com.pl
Najnowsze komentarze